skip to Main Content

Bij HV doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te begeleiden en te ondersteunen.
Wanneer zich iets voordoet waar je niet tevreden over bent hopen we dat je voldoende vertrouwen ervaart dat je dit met je begeleider bespreekt zodat jullie het samen kunnen oplossen.

De vertrouwenspersoon is er voor je als je het lastig vindt om je ontevredenheid bespreekbaar te maken. Ze kan je informatie verstrekken over je rechten en plichten, ze kan je adviseren over hoe je met de situatie om kunt gaan of voor je bemiddelen. Ze kan je ook ondersteunen bij het indienen van een klacht.

Wanneer je het gevoel hebt dat een situatie niet goed is opgelost dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling. Zodra je bij HV in begeleiding komt krijg je het klachtenreglement uitgereikt. Daarin staat precies wat je moet doen om en klacht in te dienen. Het klachtenreglement staat ook op onze website.

Omdat we een kleine zorgorganisatie zijn, is bij HV de vertrouwenspersoon en de klachtenfunctionaris dezelfde persoon.

Bij HV is dat Gerdien Wenting.
Ze is bereikbaar op telefoonnummer 06 15864000

Klik hier voor het klachtenreglement.

Back To Top
×Close search
Zoeken